Společnost STILL získala cenu za on-line komunikaci

Společnost STILL získala za emocionální kampaň na sociálních médiích zaměřenou na uvedení autonomního vychystávacího vozíku iGo neo CX 20 na trh německou cenu za on-line komunikaci v kategorii B2B komunikace. (Zleva: Stefan Francija, Team Lead Digital Marketing melting elements GmbH, Jens Dwenger, oddělení Digital Marketing STILL GmbH.)

Cesta k ocenění vedla nominované přes prezentaci před odbornou porotou, která následně vybrala v každé kategorii jednoho vítěze.

Německá cena za on-line komunikaci je pořádána každoročně od roku 2011 a oceňuje vynikající projekty, profesionální plánování kampaní a pokrokové strategie digitální komunikace.

Berlín, 8. června 2017 – Společnost STILL GmbH získala za emocionální kampaň na sociálních médiích zaměřenou na uvedení autonomního vychystávacího vozíku iGo neo CX 20 na trh německou cenu za on-line komunikaci v kategorii B2B komunikace.

Již nominace do finále soutěže je pro poskytovatele individuálních intralogistických řešení velkou poctou. Předvýběru ve formě anonymního hlasování interdisciplinární odborné poroty, skládající se ze zástupců vědy, firemní komunikace a on-line PR, se zúčastnilo přes 800 přihlášených. Nominaci na seznam finalistů v 37 kategoriích získaly jen nejlepší projekty a kampaně, mezi kterými byly kromě společnosti STILL další významné firmy jako Mercedes Benz, Lidl a Vodafone.

Společnost STILL se do finále, do kterého byla nominována v kategorii B2B komunikace, probojovala s emocionální kampaní na sociálních médiích. Ve čtvrtek 8. června prezentovali nominovaní osobně své projekty před porotou v Berlíně. Vítězové byli následně vyhlášeni na slavnostním večeru v berlínském kině International. Společnost STILL se zde prosadila mimo jiné proti společnosti Adobe.

Oceněná kampaň byla zaměřena na vozík STILL iGo neo CX 20, první autonomní vychystávací vozík, který identifikuje svého uživatele a automaticky jej následuje při pohybu ve skladu. Společnosti STILL se spolu s digitální agenturou Melting elements podařilo nejen vytvořit úspěšnou emocionální kampaň, ale vnést do tématu od začátku pozitivní náboj. To je důležitým základem kampaně, protože technika je nesporně novátorská, ale u téma automomie se často objevuje otázka, zda tyto stroje nenahradí lidskou pracovní sílu.

Díky heslu „neo mění vše: nově definované partnerství mezi člověkem a strojem“, kampaň tyto úvahy vůbec nepřipouští a představuje iGo neo CX 20 jako dokonalého partnera člověka. V této souvislosti byly mimo jiné před odhalením stroje šířeny přes sociální média fotografie s futuristicky působícími detailními záběry a odkazy na legendární partnerství mezi člověkem a strojem doprovázené hesly jako: „Čím by byl KITT bez Micheala Knighta?“.

„Německá cena za on-line komunikaci ukazuje, že naše snaha o emocionální marketing na sociálních médiích i v oblasti B2B je správná. Jsme hrdí na to, že jsme ocenění získali od tak vysoce odborné poroty,“ vyjádřil radost Matthias Klug, vedoucí oddělení komunikace ve společnosti STILL.

Německou cenu za on-line komunikaci pořádá každoročně od roku 2011 magazín Pressesprecher a oceňuje vynikající projekty, profesionální plánování kampaní a pokrokové strategie digitální komunikace. Finalisty nominovala a vítěze v den předávání cen vybrala 50ti členná porota, složená ze zástupců firemní komunikace, vědy a výzkumu a on-line PR.