Zdraví a bezpečnost jsou na prvním místě

STILL učinil opatření

Informace o Corona virusu

Jakými opatřeními zajišťuje STILL své obchodní aktivity a co naši zákazníci potřebují teď vědět. Rychlé šíření pandemie virusu Covid-19 je pro nás velkou výzvou. Z tohoto pohledu bychom vás rádi informovali o opatřeních, která jsme učinili pro zajištění našich obchodních aktivit a ochranu zdraví našich zákazníků, zaměstnanců a obchodních partnerů.

Bude se STILL nadále účastnit setkání se zákazníky?

I nadále budeme poskytovat našim zákazníkům a partnerům nejlepší podporu a budeme dostupní kdykoliv nás budou potřebovat. Pokud to je možné, upřednostňujeme provádění našich konzultací digitálními komunikačními kanály, abychom redukovali přímý fyzický kontakt (v souladu s doporučeními renomovaných zdravotnických organizací). Vyhýbáme se osobním setkáním našich zaměstnanců, zákazníků a partnerů, kteří jsou, nebo byli v jedné z vyhlášených rizikových oblastí.

Budou dodrženy plánované termíny údržby a oprav?

Naši servisní technici jsou vašimi spolehlivými partnery i v těchto náročných dnech. Vy, naši zákazníci, se můžete spolehnout na plnění našich závazků ze servisních smluv. Dodavatelská síť náhradních dílů je plně funkční. Naši servisní technici jsou vybaveni pro provádění údržby a oprav jako obvykle. Požádali jsme naše servisní techniky, aby se informovali před návštěvou/zásahem o zvláštních bezpečnostních opatřeních, která by mohla být zákazníky vyžadovaná a konali podle nich. V zájmu našich zaměstnanců a našich zákazníků se budeme snažit provádět servisní práce tak, abychom eliminovali víc návštěv u jednoho zákazníka v krátké době.

Oslovení*

Společně proti krizi


 

Rychlá řešení srdcem i duchem

Zkušenosti a dobře zavedený tým expertů jsou nyní důležitější než kdy dříve. Susanne Reduthová a její tým zajišťují podporu pro zákazníky s pronájmy ze svých domácích kanceláří a poskytují kompetentní rady a rychlá, flexibilní řešení.

Až donedávna bylo ranní dojíždění na pobočky společnosti STILL zcela běžné. Namísto sezení v kanceláři s kolegy však Susanne Reduthová, ředitelka pronájmů a použitých vozidel, pracuje nyní se svým týmem z domova a nikoli z ústředí společnosti STILL v Dortmundu/Krefeldu.

Miete

Stejně jako mnoho jiných. Tímto způsobem se vypořádali s výzvou zachovat neustálou dostupnost pro všechny zákazníky. "Věděli jsme, že přechod k práci z domova musí proběhnout rychle a za normálního běhu firmy," říká Reduthová. "Kritické sektory jako prodej potravin a logistika se nyní spoléhají na naše pronájmy a potřebují ihned dodatečná vozidla".

Její tým je plně funkční a plní aktuální požadavky zákazníků. Suzan Reduthová: "Máme přístup k více než 33 000 vozidlům určeným k pronájmu v Evropě a plně se soustřeďujeme na individuální potřeby zákazníků. A v některých případech jsou tyto potřeby opravdu rozsáhlé. Nejvyšší poptávka v tuto chvíli přichází od logistických expertů, dodavatelů nápojů, řetězců supermarketů a servisních společností. Aktuální špičky v poptávce zvládáme pokrýt pomocí pronájmu vozidel. I zákazníci, kteří se v současnosti nechtějí nebo nemohou smluvně vázat, si od nás vozíky pronajímají. Víme, že za současných okolností je splnění potřeb zákazníků ještě mnohem důležitější. Jsme zde pro naše zákazníky!"

V jedné věci má Susanne Reduthová jasno: jejím hrdiny jsou odborníci na pronájmy a použitá zařízení. I v těchto neobvyklých časech vkládají své srdce i ducha do práce, dnem i nocí, a plně se věnují zákazníkům!


 
Service

Intralogistika pro květiny

Nizozemští servisní technici společnosti STILL, Pascal Lefeber a Masud Salim, zajišťují, aby bylo možné i nadále zasílat květiny do celého světa.

Nizozemská společnost Dillewijn Zwapak vyrábí obaly pro květiny a rostliny již 80 let. Ústředí sídlí ve městě Amstelveen v Severním Holandsku. Právě odtud zásobuje firma Dillewijn pěstitele, exportéry, velkoobchodníky i maloobchodní řetězce po celém světě.

 

Dva automatizované vozíky STILL MX-X pro velmi úzké uličky pomáhají zajistit plynulé logistické procesy... stejně jako Pascal Lefeber a Masud Salim. Oba servisní technici společnosti STILL stojí na straně firmy Dillewijn a zajišťují, že vozíky pro úzké uličky budou i nadále připraveny k provozu a budou hladce proplouvat skladem.

Stejně jako u jiných zákazníků, i zde oba servisní technici seskupují práci tak, aby zvládli splnit co nejvíce nevyřízených servisních zásahů během jediné návštěvy. Než se vydají k zákazníkovi, spojí se s ním telefonicky a zjistí, jaké bezpečnostní požadavky u něj v současnosti platí. Pascal Lefeber a Masud Salim tak mohou odvést práci bezpečným způsobem pro všechny zainteresované strany – což znamená, že lidé na celém světě se mohou i nadále těšit na bezpečně zabalené květiny. V důsledku jde v dané chvíli především o taková drobná potěšení.


 

Digitální osobní konzultace

Poradenství pro zákazníky a podpora bez osobních návštěv? Robert Zbrzeźniak a Grzegorz Gnitecki, prodejní poradci společnosti STILL z Polska, dávají nahlédnout do své nové každodenní pracovní rutiny.

Přátelské potřesení rukou, povzbudivé poklepání na rameno, zprostředkování možnosti dotknout se a vnímat nový vozík – existuje tolik věcí, které prodejní týmy společnosti STILL běžně dělaly a nyní se musí bez nich v kontaktu se zákazníky obejít. Analýza potřeb a prodejní poradenství z kanceláře doma – funguje to?

Vertrieb

 

„Je to náročné,“ říká Robert Zbrzeźniak, polský obchodní poradce společnosti STILL, „ale jde to zvládnout, je to otázka postoje. Musíme přijmout současnou situaci takovou, jaká je, a ptát se sami sebe, jak zde můžeme navzdory aktuálnímu stavu být co nejlépe pro své zákazníky.“

Tuto otázku si rovněž klade jeho polský kolega a prodejce Grzegorz Gnitecki. Podařilo se mu mimo jiné nalézt následující odpověď: „K uchování osobního kontaktu se zákazníky nyní často využívám videohovory. Nic takového jsem dříve nedělal.“ Neuplyne jediný den, v němž by Gnitecki nehleděl jednomu zákazníkovi digitálně do tváře, aby zjistil jeho požadavky, probral podrobnosti nebo připravil cenové nabídky. „Funguje to mnohem lépe, než bych očekával,“ shrnuje zkušený prodejce situaci. „Zákazníkovi radím tváří v tvář, poté vytvořím cenovou nabídku a obvykle smlouvu ještě jednou proberu s kontaktní osobou pomocí videohovoru.“ Firmy oceňují, že mají i nyní k dispozici odborníka společnosti STILL, kdykoli jej potřebují. „Jde o výjimečnou situaci i pro naše zákazníky. Důležité je, že společně toto náročné období co nejlépe zvládáme. Jsem přesvědčen, že obchodní partnerství z něj mohou vyjít ještě silnější.“

Grzegorz Gnitecki a Robert Zbrzeźniak jsou si jisti, že za všech okolností budou i nadále poskytovat poradenství a starat se co nejlépe o své zákazníky – nyní víc než dříve!


 
Rettungsdienst

Zapůjčené vozíky pro maďarskou národní záchrannou službu

Zvládneme krizi společně: maďarská pobočka společnosti STILL podporuje národní záchrannou službu pomocí bezplatného zapůjčení vozíků.

Po celém světě stojí lidé ve zdravotnickém odvětví v přední linii boje proti důsledkům pandemie koronaviru. Platí to i pro Maďarsko, kde více než 8 000 zaměstnanců maďarské záchranné služby (OMSZ) dělá vše, co je v jejich silách, aby se postarali o nemocné a zastavili šíření viru.

Jedním z největších problémů je nedostatek zdrojů. Chybí pracovní prostředky, a je nutné je co nejrychleji distribuovat mezi sanitky a téměř 270 stanic záchranné služby. Záchranná služba se již nějakou dobu spoléhá na vysokozdvižné vozíky STILL.

S cílem podpořit partnera v boji proti pandemii a jako výraz naší hluboké vděčnosti poskytla maďarská pobočka společnosti STILL záchranné službě pět dodatečných vozíků zdarma z fondu určeného k pronájmům. A to na tak dlouhou dobu, dokud nebude koronavirová krize pod kontrolou. Mezi zapůjčenými zařízeními jsou elektrické vysokozdvižné vozíky RX 20, paletové vozíky EXV s vysokým zdvihem a paletové vozíky CiTi One s nízkým zdvihem, speciálně navržené pro dodávku zboží v centrech měst. Záchranná služba OMSZ tuto nabídku s potěšením přijala. Během pouhých dvou dní od navázání kontaktu byly vozíky na potřebných místech. „Oddaní zaměstnanci záchranné služby odvádějí v současnosti v boji proti koronaviru neuvěřitelnou práci. Jsme velmi vděční za jejich úsilí a s velkou radostí jsme pomocí našich vozíků alespoň trochu přispěli k jejich obrovskému úkolu,“ říká Attila Süle-Szigeti, manažer marketingu & HR, STILL, Maďarsko.


 

Dezinfekce za pomoci Mobilní myčky STILL

V této neobvyklé době STILL ČR pomáhá s efektivní dezinfekcí nejen manipulační techniky, ale také služebních vozů, ručně vedených vozíků, nákupních košíků, minibagrů, boxů aj. Velkou výhodou je fakt, že mytí a dezinfekci je možné provádět zcela bez přítomnosti zaměstnanců klienta. Tímto způsobem byla realizována i návštěva u výrobce elektroniky MD Elektronik.

„Mytí a dezinfekce proběhla maximálně důkladně s použitím horké tlakové vody o teplotě 80 stupňů Celsia, a to za přítomnosti jednoho zaměstnance zákazníka, který zajišťoval přistavění špinavých vozíků k mobilní myčce a poté odvoz čistých vozíků od mobilní myčky zpět do provozu.“ popisuje Barbora Teslíková, obchodní zástupkyně STILL ČR.

Vertrieb

Česká pobočka se postarala o mytí a následnou dezinfekci 5 vysokozdvižných vozíků. „Dostali jsme pozitivní zpětnou vazbu ze strany společnosti MD Elektronik a velice nás těší jejich zájem službu využít v budoucnosti znovu. Vnímáme to jako důkaz velké přidané hodnoty mobilní myčky.“ dodává Barbora Teslíková. V případě, kdy má klient uzavřený provoz, STILL ČR se postárá o umytí a vydezinfikování veškeré techniky do rozměrů 4 m výšky a 2 m šířky tak, aby byl zajištěn bezpečný návrat zaměstnanců do čistého prostředí bez rizika nákazy z kontaminovaných povrchů. Po absolvování mytí je klientovi předáno osvědčení o zodpovědném přístupu k životnímu prostředí. Mobilní myčka se v těchto dnech stává jasnou volbou každé firmy, pro které je na prvním místě nejen funkčnost a čistota manipulační techniky, ale také bezpečnost a zdraví zaměstnanců v kombinaci s ochranou životního prostředí. Na poptávky mytí a dezinfekce z celé České republiky je připravena reagovat obratem. Vždyť čistota je v těchto dnech důležitější víc než kdykoliv předtím.

 

 

 

Jsme zde pro vás: kontaktujte nás.

Společně rovněž nalezneme řešení vašich intralogistických problémů!

Oslovení*