Dieselové a LPG vysokozdvižné vozíky

Všechno je pod kontrolou

Výkonné, efektivní, nízkoemisní. Dieselové a LPG vozíky RX 70 od společnosti STILL vybavené nejmodernějšími motory nabízejí čistý výkon za všech okolností. A to myslíme doslova: prakticky všechny modely jsou hluboko pod zákonnými požadavky na emise, a to i bez filtrů pevných částic. Nabízejí nejlepší možný výkon ve všech třídách nosnosti od kompaktních až po masivní. Naftové a LPG vozíky společnosti STILL vynikají v náročných venkovních i vnitřních podmínkách se spolehlivou provozní kapacitou. Díky zapouzdřeným součástem jsou vždy připraveny k provozu, a to i ve vlhkém prostředí. Dieselové vozíky se vyznačují vysokou efektivitou: potřebují až o 17% méně paliva než jejich největší konkurenti. Perfektní interakce mezi člověkem a strojem díky propracované ergonomii: vhodně tvarovaná sedadla, velká stupátka a prostorné kabiny umožňují pohodlnou práci.

Základní kamion Typ aplikace Operační oblast
R Counterbalanced Rider Truck
X X-cellence Application
70 Outdoor LPG/Diesel Transport

Informace ke stažení

  • Brožura Dieselové a LPG vysokozdvižné vozíky (Anglicky) PDF, 2 MB Stáhnout

Kontakt

Pro další informace kontaktujte naše konzultanty.

+420 274 001 411

Požadavek na: Dieselové a LPG vysokozdvižné vozíky 1,6 až 8,0 t

Vyplňte níže uvedený formulář Co nejdříve vás oslovíme.

Oslovení*

 

Vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem

Základní stroje a dieselové vysokozdvižné vozíky

I když elektrické vysokozdvižné vozíky v současnosti úspěšně přepravují břemena ve většině oborů a v řadě případů přispívají k relativně nízkým celkovým provozním nákladům na flotilu, jsou vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem někde stále ještě rentabilnějším řešením. Vyznačují se mírně nižší cenou než jejich protějšky s elektrickým pohonem, z dlouhodobého hlediska jsou ovšem nákladnější.

Jsou proto vhodné především pro firmy, u kterých hraje vnitropodniková přeprava v porovnání s hlavní činností vedlejší roli, a proto by byla doba amortizace srovnatelného elektrického vysokozdvižného vozíku příliš dlouhá.

Důležitým kritériem, které rozhoduje o tom, zda může firma použít vysokozdvižný vozík s plynovým nebo dieselovým motorem, je úroveň větrání pracoviště. Kvůli emisím výfukových plynů jsou vozíky poháněné plynovým nebo dieselovým motorem vhodné především k nasazení ve venkovních prostorách, pod zastřešením, v otevřených halách atd. Úspěšně mohou pracovat mimo jiné ve stavebnictví, dřevozpracovatelském průmyslu, při zajišťování venkovních akcí a při zpracování plastů. V závislosti na specifikách areálu zákazníka může STILL nabídnout kompletní sortiment dieselových a plynových vysokozdvižných vozíků.

 

Řada RCD / RCG – Dieselové a plynové vozíky s vynikajícím poměrem ceny a výkonu.

Vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem konstrukční řady RCD / RCG (dieselový a plynový motor) jsou spolehlivé a efektivní manipulační vozíky, které jsou k dostání ve 3 nosnostních třídách od 1,6 do 5,0 t: RCD / RCG 15-20, 25-35 a 40-50. Obě produktové verze jsou výsledkem snahy konstruktérů minimalizovat pořizovací náklady vozíků a zároveň zajistit spolehlivost a robustnost, která je spojena se značkou STILL. Vyznačují se proto především dobrou kvalitou při relativně nízkých investičních nákladech.

Plynové (RCG) a dieselové (RCD) vysokozdvižné vozíky také poskytují vynikající ergonomii pro obsluhu. Komfort řidiče zajišťují páky hydrauliky v blízkosti sedadla a nastavitelný sloupek řízení. Kabina absorbuje vibrace při jízdách v nerovném terénu a její design – s nízkou přístrojovou deskou, velkými okny a úzkými střešními sloupky – zajišťuje ve spojení s úzkými zdvihovými stožáry a kvalitním standardním osvětlením vynikající výhled do všech stran.

Vysokozdvižné vozíky RCD/RCG se spalovacím motorem jsou k dostání s různými délkami vidlic a variantami zvedacího zařízení. To v kombinaci s vysokými zbytkovými nosnostmi a výkony motoru dělá z těchto modelů všestranné řešení pro všechna použití v této třídě vysokozdvižných vozíků.

 

Řada RX 70 – Plynové a dieselové vysokozdvižné vozíky s nosností od 1,6 do 8 tun

Plynové a dieselové vysokozdvižné vozíky konstrukční řady RX 70 20-35 byly prvními hybridními intralogistickými vozíky na světě. Toto řešení již bylo přeneseno do kompletní konstrukční řady RX 70 s maximálními nosnostmi od 1,6 do 8 tun. Kombinace spalovacího motoru a elektromotoru přináší vynikající výkon při současném snížení spotřeby paliva. Výsledkem jsou nižší provozní náklady, méně častá potřeba tankování a úspora času. Vysokozdvižný vozík RX 70 20/35 je vybaven výkonným plynovým nebo dieselovým motorem a dvěma elektromotory – jedním na každém poháněném kole.

Díky dokonalé souhře dieselové a elektrické technologie dosahuje tento model spotřeby paliva nižší než 2,4 litru (dle EN 16796), což přináší výrazné úspory a optimalizaci nákladů v managementu flotily. Vlajková loď mezi dieselovými vysokozdvižnými vozíky STILL je k dostání ve čtyřech nosnostních třídách: 1,6 - 2; 2,0 - 3,5; 4,0 - 5,0 a 6,0 - 8,0 t. Díky rozmanitým variantám vybavení lze vozíky používat na stavbách, u dodavatelů stavebních hmot, v přístavech, v metalurgickém nebo dřevozpracujícím průmyslu, v přepravních a logistických společnostech.

Kompaktní design, precizní řízení a výkon zdvihu přinášejí snadné a příjemné ovládání každého dieselového vysokozdvižného vozíku řady RX 70. Komfortní kabina a promyšlená koncepce ovládání přispívají k tomu, že práce není pro řidiče unavující, což přináší vyšší bezpečnost.