25.06.2020

Se spolehlivými partnery v nejisté době

STILL podporuje akci „Ani den bez logistiky“

Hamburk, 10. června 2020 – Jedním z nejčastěji citovaných slov uplynulých týdnů je systémová důležitost. Povolání, obory a činnosti byly kategorizovány podle toho, zda mají nepostradatelný význam pro zásobování obyvatel. V uplynulých třech měsících se ukázalo, že logistika je ve všech svých podobách systémově důležitá – jako elementární motor zásobování. Aby byla v budoucnu ještě efektivnější a lépe odolávala krizím, roste zájem o spolehlivý servis, o krátkodobá řešení, jako je pronájem vozíků, a o automatizaci. 

Naše tažné soupravy LiftRunner se ve fakultní nemocnici v Mohuči starají o to, aby bylo na stolech 4 500 hospitalizovaných pacientů každý den včas jídlo.

Pro ocenění práce všech, kteří se zejména v uplynulých týdnech starali o to, aby se potraviny, léky, ochranné prostředky a další materiál spolehlivě a rychle dostaly tam, kde byly potřeba, podporuje STILL akci „Ani den bez logistiky“. Iniciativa pod názvem „WIRTSCHAFTSMACHER“ názorně a emocionálně ukazuje rozmanitost logistických oblastí použití a velké nasazení pracovníků – v krizovém období i mimo ně.


Ani den bez logistiky: vozíky STILL při práci

Na celém světě podporuje zákazníky z nejrůznějších odvětví v jejich systémově důležitých činnostech i mnoho manipulačních vozíků STILL – od výroby dezinfekčních prostředků až po přepravu velkých potravinových sbírek. Například tažné soupravy STILL LiftRunner ve fakultní nemocnici v Mohuči pomáhají každý den ve včasné dodávce jídel přibližně 4 500 hospitalizovaným pacientům. Na brazilském letišti Viracopos zajistily vysokozdvižné vozíky STILL rychlé a efektivní naložení půl milionu testů na COVID-19. V Maďarsku pomáhají zdarma zapůjčené pronájemní vozíky STILL národní záchranné službě. A přibližně 100 vozíků STILL pomáhá v zásobování 500 bio supermarketů italské společnosti EcorNaturaSì.

STILL jako spolehlivý partner systémově důležitých odvětví

Zákazníci STILL se při práci spoléhají na vysokou efektivitu a výkonnost vozíků STILL a na jejich nízkou potřebu údržby. A právem: I během koronakrize zajišťovala firma STILL servis a prováděla jak servisní zásahy, tak údržbu s veškerými ochrannými opatřeními podle konkrétních potřeb zákazníků – a významně tak přispěla k zajištění plynulé logistiky. Zákaznický servis STILL je neustále v pohotovosti, aby zabránil výpadkům u zákazníků. Přispívá k tomu rovněž aplikace pro digitální management flotil STILL NeXXt fleet, se kterou mají zákazníci kdykoli a kdekoli přehled o své flotile a mohou optimálně využívat vozíky a plánovat servisní opatření. 

Automatizace na vzestupu

Poté, co se v uplynulých týdnech ve větší intenzitě projevil velký význam výkonné logistiky, dostalo se v mnoha firmách do popředí zájmu téma budoucnosti logistiky. „Aktuálně dostáváme mnoho poptávek od zákazníků, kteří by chtěli svou logistiku ještě lépe zabezpečit před krizí, zefektivnit ji a usnadnit práci svým zaměstnancům,“ vysvětluje Thomas A. Fischer, jednatel zodpovědný za prodej, marketing a servis (CSO) ve společnosti STILL GmbH. „V centru zájmu jsou zejména koncepce automatizace.“ Protože pro optimalizaci logistických procesů představuje automatizace maximálně produktivní řešení s velkou hospodárností. Navíc může pomoci snížit fyzické zatížení pracovníků a minimalizovat neefektivní procesy, například s autonomně jezdícím vychystávacím vozíkem OPX iGo neo, který v centrálním skladu zboží zvyšuje výkon překládky a zároveň minimalizuje zatížení pracovníků.

STILL patří k průkopníkům automatizované intralogistiky. Na bázi rozsáhlého poradenství již řadu let implementuje u zákazníků individuální řešení využívající automatizaci. Dobré poradenství je neodmyslitelné pro analýzu potenciálu automatizace stávající skladové a výrobní logistiky společně se zákazníkem, pro definování ekonomicky smysluplné úrovně automatizace a pro vypracování technického základu pro koncepci automatizace.